Vil du udnytte dine interne ressourcer bedst muligt? Så kan du outsource helpdesk og brugersupport til CCIT og få gladere medarbejdere.
Kompetent support fra specialister
Færre frustrationer
i hverdagen
De fleste virksomheder kender problemet: IT-brugerne bøvler med problemer og lægger beslag på IT-afdelingens tid. Og er der ikke en intern IT-afdeling, kan medarbejderne bruge lang på at finde ud af, hvem af deres leverandører der kan hjælpe dem. Den type frustrationer i hverdagene er det slut med, hvis du outsourcer helpdesk til CCIT.
Målet er at sikre en velsmurt maskine
Med helpdesk og brugersupport outsourcet til CCIT har alle medarbejdere kun ét sted, de skal kontakte for at få kompetent hjælp til at komme videre. Brugerne oplever, at de er i trygge hænder og kan få hurtig assistance. IT-afdeling og superbrugerne kan bruge deres tid på at skabe forretningsmæssig værdi og udvikling.
En klassisk win-win.
Book et møde,
og hør mere!
Kender du omfanget af jeres supportbehov? Kontakt os, og få et kvalificeret bud på, hvordan CCIT kan løfte opgaven og bidrage til bedre trivsel i det daglige.